Skip to content
22/01/2011 / Giulia's world by Dima Ioana

CE ÎNSEAMNĂ „ FEMINITATE ” PENTRU BĂRBAŢI?

CE ÎNSEAMNĂ

FEMINITATE PENTRU BĂRBAŢI?

Acum câteva zile am povestit cu cineva despre feminitate, de fapt ce înţelege un bărbat despre a fi feminină…. La o concluzie concretă nu am ajuns deoarece îi mai auzi câte o dată pe bărbaţi că îţi mai spun că nu eşti feminină, iar altă fată care chiar nu are nici un pic de farmec, feminitate (este femeia perfectă – feminină, etc)…..De aici s-a şi născut întrebarea, ce înţelege un bărbat prin cuvântul            „ FEMININ ” ?

Chiar ne-am întrebat, oare feminitate  nu înseamnă la bărbaţi, să intri în patul lor, şi gata eşti feminină,  iar cele care nu cedează nu sunt feminine din punctual lor de vedere?

Dar oare sufletul unei femei, (nu contează),  nu-l văd?  Nu zic că exteriorul nu contează, pentru că şi noi femeile, şi cred că orice om, prima şi prima dată se uită la exteriorul celuilalt (fie bărbat sau femeie), apoi ce-i în capul acelui om, dacă poţi schimba măcar două vorbe cu el/ea, dacă măcar un pic sunteţi pe aceeaşi lungime de undă, iar când intervin şi sentimentele, exteriorul chiar nu mai contează (din punctual meu de vedere), ci mai degraba sufletul acelei personae. Dar aceste lucruri nu ştiu dacă sunt valabile şi pentru bărbaţi, care din câte am observat mai mult se uită la exteriorul unei femei, decât la frumuseţea sufletului ei, şi dacă mai ajungi şi în patul lui atunci eşti feminină, frumoasă, deşteaptă, etc, dacă nu eşti total opusul acelei persoane.

by Giulya

17 comentarii

Lasă un comentariu
  1. Prisca / Ian 22 2011 20:36

    Un singur lucru uiti (sincer nu stiu ce varsta ai) te-ai gandit ca poate chiar exista ceva ce poate l-a atras si nu il mai atrage la tine iar pentru a nu te jigni ti-a spus ca nu esti feminina?
    Din cate imi dau eu seama e o chestie personala, ceea ce ai relatat in postul de mai sus, se simte printre randuri… iti dau un sfat pe care il poti accepta sau nu, eu mi-am facut datoria de prim comentator: priveste lucrurile din alta perspectiva, pune in balanta cum ai fost si daca ai schimbat ceva si vezi daca a fost un lucru benefic acel cuvant „feminin”
    Nu stiu daca ai scris acest post intr-un moment de nervozitate sau esti o feminista convinsa ce face parte din vreo grupare gen… hai sa ii linsam pe toti barbatii pentru ca cineva s-a purtat urat sau nu cu tine….
    Iti doresc numai bine in cariera ta de blogger si sper sa nu o iei in nume de rau(voi vedea daca vei accepta comentariul), dar la cei 42 de ani si 2 casnicii, cred ca am mai aflat cate ceva…..poate ma insel.

    • Giulia' s world / Ian 22 2011 22:57

      In primul rand iti multumesc pentru comentariul dat (ca si prim comentator), te mai astept si la alte articole, iti multumesc si pt. urare.
      P.S.: Sa stii ca nu sunt o feminista convinsa care vrea sa ii linseze pe toti barbatii 😀 😉 (sa zicem k nu toti sunt la fel)

  2. virgil / Feb 4 2011 21:26

    ca sa pot comenta ce ai scris trebuie sa gindesc ca un barbat in primul rind,apoi sa imi pun intrebarea ca daca ne nastem dintr-o femeie nu mostenim niste gene care ne fac sa iubim femeia?sau e doar atractia in sine mascul feminin/eu consider si mam convins de asta ca exteriorul unui om nu are prea mare importanta asta e viata lui trebuie sa o acceptam cum e ,fie femeie fie barbat,cum gindeste conteaza ceva ,asta e tot treaba individului dar sa nu fie femeia prea proasta ca te face de ras si dai de necazuri numai…la mine pe primul plann in viata asta e sufletul.Asta conteaza mult!!Sa stii ca iubesti si ca esti iubita,de cineva care te simte aproape in oricare moment bun sau greu fie sotie ,amanta ,iubita,astepti acelasi lucru in schimb ce dai …in dragoste nu numai sa o poti baga in pat o femeie sa o ai e important,mai important este sa simti ca si ea sa fie cu tine ,sa aiba si ea parte la fericire ca e placut si viata e scurta ,nu i pasa timpului ca noi existam ca traim si nu maI SUNTEM .pe dragoste si simtaminte sau cladit multe in viata asta si nimic nu l poate destrama sau sterge ,ramine pentru totdeauna .

    • Giulia' s world / Feb 5 2011 23:21

      In primul rand iti multumesc pentru comentariu 😉 si in al 2 lea rand ma bucur ca mai exista barbati care se uita la sufletul unei femei si o respecta…

  3. bogdan / Feb 20 2011 19:38

    aici e simplu
    un barbat trebuie sa respecte o femeie
    un barbat nu exista fara o femeie langa el

  4. Giulia' s world / Feb 20 2011 20:23

    dar din pacate in ziua de azi putini barbati mai respecta o femeie……..

  5. bogdan / Mar 1 2011 23:02

    barbatul cretin nu respecta o femeie pentru ca in mintea la barbati sunt doar hormoni si nu asa trebuie sa fie

  6. bogdan / Mar 1 2011 23:12

    asta e parerea mea
    acu cretini o sa zica ca nui adevarat
    dar comportametul ii va da de gol

  7. Mădălina. / Mai 15 2011 22:07

    cred ca aici totul tine de varsta si experienta. o fata la varsta mea, 19 ani, gandeste cum gandesti tu, pentru ca baietii adolescenti se potrivesc descrierii facute de tine in postare(poate gresesc, dar asta e parerea mea). Cu cat cresti si te maturizezi, perspectiva se schimba cu totul, gandirea e alta. Acum, desigur, depinde si de fiecare in parte.
    frumos blogul tau. mult succes in continuare!

    • Giulia' s world / Mai 16 2011 14:45

      In primul rand vreau sa-ti multumesc pt. comment, iar in al 2 lea rand vreau sa-ti spun ca eu nu mai am varsta ta (o varsta foarte frumoasa) si inca nu mi-am schimbat gandirea deoarece baietii din ziua de azi (care desigur nu mai sunt adolescenti ci au si ei o varsta) tot aceeasi mentalitate o au (aceea adolescentina).
      Cand se vor maturiza, inca nu am aflat raspunsul…

  8. minca bogdan / Mai 16 2011 23:16

    ai dreptate ioana eu sa zic nu ma maturizez nici la 90 de ani

  9. Madalina Ioana / Noi 3 2011 22:07

    La uni barbatii,femeile nu le sunt decat niste jucarii care cred ei ca le pot controla cum vor ei.dar mai sunt si femei cu minte care stiu sa actioneze atnci cand e timpul si momentul.Inaite adik pe vremea bunicilor nostrii un baiat la o fata ii aducea flori dar acum in loc de flori se aduc prezervative sau anticoceptionale.Mintea unor barbati se duce si se bazeaza numai pe hormoni nu si pe sentimente.:-j:)

    • Giulia' s world / Noi 6 2011 21:08

      Da, asa este Madalina, din pacate asa este, dar noroc ca nu toate femeile sunt atat de proaste si nu pun botul repede (desi acele femei sunt date la o parte pentru ca exista destule din celalalt tip de femei si prefera sa mearga acolo decat sa-si piarda timpul cu cele mai destepte). Asta este……
      Mersi mult de comment!

  10. Dianna / Iun 5 2015 23:46

    Hey Giulia,dar ai incercat sa-i intrebi pe ei,pe barbati ce inseamna pentru ei feminitatea? Este foarte greu sa scrii un articol cand nu stii ce-i in capul lor

    • Giulia' s world / Iul 4 2015 17:25

      Buna Diana!
      Da am incercat! Iar raspunsul era, ca in nici un caz 90-60-90. Dar un raspuns concret (mai detaliat) nu am primit….
      Asa este Diana, e greu sa scrii un articol daca nu stii ce este in capul lor ( daca ei nu sunt deschisi si sinceri, nu vom stii nicodata ce vor si ce se afla in creierasul lor)
      Iti multumesc mult pentru comment! :*

Trackbacks

  1. CE ÎNSEAMNĂ „ FEMINITATE ” PENTRU BĂRBAŢI? - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

