Skip to content
04/06/2011 / Giulia's world by Dima Ioana

Animăluţele mele dragi

s6300086s63000852

Animăluţele mele dragi



În acest mic videoclip am selectat câteva poze cu câteva animăluţe dragi mie care întotdeauna când mă duc la ţară, mă aşteaptă cu mult drag şi sunt foarte fericire să mă vadă, mai ales prăpăditu de Maci, căţeluşu meu scump care de abia aşteaptă să mă duc ca să ne putem juca.

Mai nou e puţin gelos pe cele 3 pisicuţe care nu de mult şi-au deschis ochişorii spre o nouă viaţă… dar sper să se obişnuiască cu ideea pentru că eu mă voi dedica fiecărui sufleţel în parte.

 

 s6300091

by  Dima Ioana

4 comentarii

Lasă un comentariu
  1. raluca / Iun 8 2011 21:56

    si mie imi plak mmult animalutzele!is ft dulci !

    • Giulia' s world / Iun 8 2011 23:38

      Da, asa este, sunt tare dulci si inocente.
      Ma bucur ca si tu esti o iubitoare de animalute…

  2. .miss bee / Iul 25 2011 21:55

    Maci m-a cucerit. ❤

Lasă un răspuns

