Skip to content
04/06/2011 / Giulia's world by Dima Ioana

Minunăţii ale UNIVERSULUI

Minunăţii ale UNIVERSULUI

Ieri noapte nu prea am avut somn aşa că după ora 03:00 noaptea am ieşit pe balcon ca să iau aer şi să privesc stelele.

Pe timp de vară CARUL MARE e poziţionat pe partea unde e balconul, aşa că atunci când ies pe balcon am o privelişte minunată. Am vrut să o pozez, dar din păcate cum aparatul nu e foarte performant nu am reuşit….. decât să-i  admir frumuseţea, alături de celelalte minunăţii ale UNIVERSULUI…

De când eram mică adoram aceste minunăţii ale cerului, uneori chiar urcam cu tati sus pe bloc ca să le vedem mai bine, când mergem seara pe stradă tot cu ochii la stele eram şi evident când nopţile nu pot dormi ies pe balcon sau îmi deschid larg  geamul şi le privesc cu mult drag, iar uneori aştept cu nerăbdare să văd o stea căzătoare ca să-mi pun o dorinţă sau o stea călătoare să văd încotro se îndreaptă şi cum încet se stinge în UNIVERS…

by Giulya

Lasă un răspuns

