Skip to content
24/07/2011 / Giulia's world by Dima Ioana

Cel mai bun remediu pentru răceală

Exif_JPEG_422Cel mai bun remediu pentru răceală

 

Într-una din zile am dat fuga până la un hipermarket din oraş, am luat tot felu de chestii şi când am ajuns la raionul de fructe, mai exact la lămâi am rămas puţin surprinsă de faptul că se vinde un nou remediu pentru răceală, adică 2 în 1 – lămâi şi ceapă.

Ce mai…. deştepţi cei care au ambalat lămâiele şi tot odată pricepuţi, afacere garantată… 😉

Şi sincer nu m-am putu abţine să nu fac măcar 2 poze cu noile remedii pentru răceală 😀

Exif_JPEG_422

2 comentarii

Lasă un comentariu
  1. .miss bee / Iul 25 2011 21:51

    Bine că era ceapă și nu vreun șobolan sau alte chestii cu picioare. *__*

Lasă un răspuns

