Skip to content
24/07/2011 / Giulia's world by Dima Ioana

Nostalgia sfârşitului de liceu

                                               Nostalgia sfârşitului de liceu

Îmi amintesc cu nostalgie de anul când am terminat liceul şi am mers la mai mulţi profesori acasă ca să le cântăm “ Gaudeamus igitur “ (la noi în ardeal aşa se procedează, iar după părerea mea e un obicei foarte frumos, într-adevăr obositor pentru că vreo câteva săptămâni nu apuci decât să dormi maxim 1-2 ore, dar merită, sunt amintiri foarte frumoase), ştiu că înainte cu o zi de banchet ( nu mai ştiu ora exactă când am ajuns acasă), dar dimineţa ceasul nu l-am auzit, la coafor am întârziat şi la chef la fel…. în fine oricum nu asta era ideea principală, ci lucru care m-a remarcat şi tot odată m-a surprins, în seara când am fost la o profesoară acasă şi când eram gata de plecare, eu am rămas printre ultimii cu încă câţiva colegi, iar soţul profesoarei ne-a urat multă baftă la bac şi în viaţă, iar mie mi-a spus că sunt ca o esenţă de parfum foarte rar pe care îl poţi mirosi dar nu-l poţi atinge şi care trebuie pus într-o vitrină ca să nu se spargă (nu prea am înţeles de ce mi-a zis acest lucru, mai ales mie, dintre atâtea fete, dar în fine…), oricum mi-a rămas tipărit în minte acest lucru, chiar şi după atâţia ani.

Mi-am adus aminte de această întâmplare din urma unui comentariu frumos pe care l-am primit la un articol anterior scris pe un alt blog.

2 comentarii

Lasă un comentariu
  1. .miss bee / Iul 25 2011 21:53

    Mai sunt și oameni în sistemul ăsta al învățământului. Nu doar profesori. Profesori putem deveni toți, dar să rămâi om e vital.

Lasă un răspuns

