Skip to content
15/04/2012 / Giulia's world by Dima Ioana

Un cadou special

s6300426Un cadou special

 Azi fiind o zi mai liniştită ( din punctul meu de vedere), ca de obicei m-am gândit să scriu despre o floare mai specială, pe care am primit-o anul trecut de ziua mea de la o persoană la fel de specială, cea mai bună prietenă Delia.

Ştiind că florile mele preferate sunt trandafirii galbeni, mi-a dărui această minunăţie de floare HIBISCUS ( sau trandafir japonez), dar de culoare portocalie ( galben sau portocaliu, tot minunată e).

De atunci tot aşteptam să crească dar mai ales să înflorească. De crescut a crescut, bobocei a făcut, şi spre bucuria mea chiar de ziua Floriilor, a şi înflorit.

Şi nu numai că e foarte frumoasă ci e şi foarte eficientă. Tot de la Deli am aflat că după ce îi cad florile, se pun la uscat şi se face ceai, care ajută la  reducerea tensiunii arteriale, a colesterolului şi chiar a greutăţii. Ajută persoanele care suferă de afecţiuni ale inimii, precum şi pe cei care au probleme circulatorii. Acesta mai conţine şi vitamina C, ajutând în combaterea răcelii, a infecţiilor, ajută pentru întărirea sistemului imunitar. Este un anti – cancerigen şi antimicrobian.

Pentru persoanele cu o tensiune arterială scăzută, femeile însărcinate sau care alăptează, este contra indicat să consume ceai de hibiscus.

2 comentarii

Lasă un comentariu
  1. aprilloyd / Oct 6 2012 18:06

    bine precizat ultimul rand :))

Trackbacks

  1. Drum spre devenire… (25) « Cristian Dima

Lasă un răspuns

