Skip to content
10/03/2013 / Giulia's world by Dima Ioana

Răsfăţ de weekend

   img_20130117_164737                                                                                                             Răsfăţ de weekend   

                                                                         
    Dacă tot e încă  weekend, eu zic că ar trebui să ne răsfăţăm, aşa pe ultima sută de metri, nu?
  Eu azi am vrut să combin un pic gustul de dulce cu gustul sărat şi a ieşit ceva     extraordinar…. adică Raffaello ( de casă ) şi migdale sărate şi prăjite, un deliciu total şi un răsfăţ de milioane…. 🙂

                                                                                                                s6300031

  Voi cum vă răsfăţaţi?              img_20130117_1647541
5 comentarii

Lasă un comentariu
  1. inf0kid / Mar 10 2013 20:23

    Cum ne rasfatam… eu unul citesc o carte buna sau ma uit la seriale de investigatii 🙂

    • Giulia' s world / Mar 10 2013 20:49

      Foarte frumos! 🙂
      Si cam ce carte buna mi-ai recomanda?

      • inf0kid / Mar 10 2013 21:34

        Nu ti-as recomanda ceva anume, nu stiu ce gen iti place. Ceea ce pot insa sa iti spun este cartea pe care o citesc eu in momentul acesta : Sebastian Faulks Amprenta Omului….

      • Giulia' s world / Mar 10 2013 23:28

        Dupa titlu pare interesant!

      • inf0kid / Mar 11 2013 00:14

        este 🙂

Lasă un răspuns

