Skip to content
25/05/2013 / Giulia's world by Dima Ioana

Păţanie cu propolis

tinctura de propolis

Păţanie cu propolis

De ceva vremea fac o cură cu tinctură de  propolis, în fiecare dimineaţă pe stomacul gol cu un pic  de miere. Dar într-una din zile m-am gândit să nu mai pun miere că  cică ar avea efect mai puternic ( mai bun ).

MARE GREŞEALĂ!!! Singurul lucru ce am reuşit să fac a fost să-mi irit gâtul rău de tot…. nu mai puteam să înghit, gâtul îmi era roşu de numa…. Noroc că apoi am mâncat o felie cu pâine cu unt şi cu miere şi mi-a trecut şi durerea şi imflamaţia.

Deci dacă vreţi să încercaţi ceva extrem gândiţi-vă de 2 ori înainte! 🙂

miere

2 comentarii

Lasă un comentariu
  1. Viorel / Iun 24 2013 17:18

    Intradevar tinctura de propolis mai provoaca si asemenea patanii.

Lasă un răspuns

