Skip to content
25/12/2013 / Giulia's world by Dima Ioana

Cel mai frumos cadou

s6300038 (1) Cel mai frumos cadou

Având în vedere că am ajuns în prag de Sărbătoare, iar  cadourile curg gârlă de la mic la mare…. ( mai ales la copilaşii cuminţi care îl aşteaptă cu mult drag pe Moş Crăciun cu sacul plin), se pare că şi eu am meritat şi  anul acesta un cadou… dar un cadou mai special, (de la tati meu drag, care  mi-a făcut o cutie pentru bijuterii cu mânuţele lui ).

De ce zic special…? Pentru că orice alt cadou super scump nu valorează atât cât valorează un cadou făcut cu mâinile tale şi mai ales făcut şi dăruit din tot sufletul şi din toată inima.

s6300040s6300038

Lasă un răspuns

