Skip to content
25/12/2013 / Giulia's world by Dima Ioana

Litchiile…. un deliciu

s63000171 Litchiile…. un deliciu

 Acuma câteva zile pe când eram la cumpărături am zărit ceva fructe mai ciudate şi tot odată interesante aşa că m-am hotărât să-mi iau câteva bucăţi să văd ce gust au…. şi sincer chiar nu îmi pare rău.

 Au gust de socadă ( părerea mea, pentru că în alte articole am citit că ar avea alt gust, dar cum părerile sunt înpărţite şi gusturile la fel… aştept şi părerea voastră 😀 ).

 Să mănânci pe timp de iarnă ceva cu gust de socadă şi tot odată şi proaspăt ( şi să nu fie nici ceva chimical, cu E-uri, etc)  este un deliciu total…

 Ca să puteţi consuma litchia, prima dată îndepărtaţi coaja rozalie cu ţepi şi o  să vedeţi fructul cel alb – cărnos, iar in mijloc are un sâmbure mare ( asemănătoare cu o ghindă – părerea mea 😀 ), care nu se consumă pentru că este otrăvitor.

s63000191s6300024

Din câte am mai citit acest fruct conţine vitamina C, calciu, fier, potasiu, magneziu, fosfor, riboflavina ( vitamina B2 ), tiamină ( vitamina B1 ), niacină ( vitamina B3),  zaharuri, proteine şi grăsimi.

Dacă aţi consumat sau veţi consuma litchii, aştept părerile voastre despre aceste fructe exotice… 😉

s63000151

Lasă un răspuns

