Skip to content
27/07/2014 / Giulia's world by Dima Ioana

Când te chinuie talentul 3

Când te chinuie talentul 3 sau un al 3 lea hobby

by Dima IoanaDacă primul hobby este fotografiatul, al 2 lea pictura, al 3 lea ar fi handmade.

Plăcerea de a combina bijuteriile şi de a le schimba mereu mi-a stârnit curiozitatea să văd dacă mă pricep sau nu. Nu mi-am făcut foarte multe bijuterii, dar ceva, ceva am meşterit şi eu :).

Iar cum îmi plac câteva obiecte din  feng shui, am încercat să fac şi eu un copăcel feng shui ( chiar ieri l-am terminat 🙂 ), ( apropo sunt doar o amatoare, ca de obicei 🙂 ).

Aştept părerile voastre şi dacă cineva mai are acest hobby, aştept să-mi împărtăşească ideile 😉

by Dima Ioana

by Dima Ioanaby Dima Ioanaby Dima Ioana

Lasă un răspuns

