Skip to content
27/12/2014 / Giulia's world by Dima Ioana

Pandantive cu pietre semipreţioase

Dacă data trecută am publicat primul meu pandantiv îmbrăcat în sârmăpe care ulterior l-am făcut cadou, am zis să mai încerc să meşteresc câte ceva, dacă tot am câteva pietricele semipreţioase cumpărate anul trecut la un târg de Pietre semipreţioase (şi aşa tot m-am necăjit că nu voi putea să le folosesc niciodata ca pandantive pentru că sunt destul de mici ca dimensiune. Dar chinuindu-mă puţin… ceva, ceva a ieşit 🙂 ). Nu e cine ştie ce (am văzut lucrări mult mai frumoase), dar pentru început eu zic că e cât de cât ok, decât să stea pietricele nefolosite în sertar.

 

 

Pandantive din pietre semipretioase by Dima Ioana - giuliasworld

Pietre semitretioase by Dima Ioana - giuliasworldPietre semipretioase 2 by Dima Ioana - giuliasworldPandantive din pietre semipretioase by Dima Ioana - giuliasworld AGAT STRIATAgat striat by Dima Ioana - giuliasworldAgat striat fumuriu by Dima Ioana - giuliasworldGoldstone albastru fata by Dima Ioana - giuliasworldGoldstone albastru spate by Dima Ioana - giuliasworldAmetist by Dima Ioana - giuliasworldAmetist mov by Dima Ioana - giuliasworldRodonit inima fata by Dima Ioana - giuliasworldRodonit inima spate by Dima Ioana - giuliasworldRodocrozit by Dima Ioana - giuliasworldRodonit by Dima Ioana - giuliasworldJasp Kabamba by Dima Ioana - giuliasworldPrehnit by Dima Ioana - giuliasworldCuart roz by Dima Ioana - giuliasworld

Lasă un răspuns

