Skip to content
04/01/2015 / Giulia's world by Dima Ioana

Kiwano, Physalis alkekengi, Fruct de cactus

Kiwano by Dima Ioana - giuliasworldFiind mai curioasă  din fire şi aflându-mă la cumpărături, am pus ochii pe câteva fructe exotice (eu mai mult le-aş spune legume decât fructe, mai ales la kiwano şi physalis alkekengi).

Kiwano

sau cucumis metuliferus, melano, pepenele cu coarne, castravete african cu coarne, pepenele jeleu, pikano. Kiwano feliat by Dima Ioana - giuliasworld

Este de culoare verde sau portocalie.

Se foloseşte în salate.

Se consumă atât miezul cât şi coaja, dar după părerea mea se consumă doar miezul (dar cine consumă la castravete coaja, poate să consume şi la kiwano, dar să taie jos coarnele), iar gustul este de castravete (cel puţin kiwano ce l-am consumat eu avea gust de castravete).

Physalis alkekengi by Dima Ioana - giuliasworld

  Physalis alkekengi

sau  floarea lampion, lampion chinezesc, păpălău.

Este de culoare alb-gălbui.

Se foloseşte în salate, sandwich-uri, etc.

Se consumă în întregime

Physalis alkekengi fruct by Dima Ioana - giuliasworld

și are un gust dulce-acrișor (după părerea mea ar fi o combinație între roșii și agreșe, eu așa am simțit 🙂 ).

Fruct de cactus by Dima Ioana - giuliasworld

Fructul de cactus

sau smochina chumbo, opuntia ficus-indica.

Este de culoare galben-portocaliu-roșiatic.

Se foloseşte în salate de fructe, în cosmetică, se poate face gem, suc, etc.

Se consumă doar miezul și se curăță cu mănuși din cauza țepilor 😀 (iar la gust nu pot să scriu nimica pentru că eu nu am simțiț nici un gust 😦 , poate sunteți voi mai norocoși 🙂 ).

Fruct de cactus feliat by Dima Ioana - giuliasworld

Lasă un răspuns

