Skip to content
24/01/2015 / Giulia's world by Dima Ioana

Răsfăț de weekend

Salata de fructe floare by Dima Ioana - giuliasworldSalata de fructe by Dima Ioana - giuliasworld    Răsfăț de weekend

Nu știu vouă cum vă place să vă răsfățați la sfârșit de săptămână, mai ales când vă treziți, însă eu știu că ador fructele și nu le-aș da pentru nimica în lume, de aceea sâmbătă și duminică când mă trezesc îmi place să mănânc o salată cât mai bogată de fructe ( că numai atunci am mai mult timp ca să savurez întreaga salată, fără grabă, liniștită ).

Iar cum în acest sfârșit de săptămână m-a chinuit un pic talentul am zis să încerc o salată un pic mai altfel ( nu una obișnuită, simplă ) 🙂

Cum vi se pare? ;;)

Lasă un răspuns

