Skip to content
06/12/2015 / Giulia's world by Dima Ioana

Și s-a născut și a 3 a pictură

Dacă în ultima vreme am avut un pic de timp liber, am zis să îmi dedic acest timp lucrurilor care îmi fac plăcere, adică: pictură, bijuterii handmade, câteva poze pe aici pe acolo, pictură pe sticlă și unui nou hobby (de care voi menționa în următoarea postare 😉 ).

Dacă în prima mea pictură am pictat două rațe mandarine, în a doua, doi îndrăgostiți sub cerul înstelat, în a treia, am pictat o EA în deșert (un fel de shooting în deșert….. sau fiecare ce imaginație are… 🙂 ).

IMG_20151206_144350 copy IMG_20151206_145300 copy

Lasă un răspuns

