Skip to content
07/12/2015 / Giulia's world by Dima Ioana

Quilling-ul, un nou hobby :)

Dacă ieri am scris că în următoarea postarea, adică cea de azi voi posta poze cu noul meu hobby, iată că a venit momentul să vă prezint primul meu tablou quilling, de care sunt foarte mândră că mi-a ieșit cât de cât bine, mai ales că am învățat totul din tutoriale și că este prima mea lucrare ( și în plus am mai făcut și eu o floricică pe care sincer nu am mai văzut-o nicăieri, adică e invenție proprie 🙂 și restul floricelelor pot să zic că sunt sunt unice pentru că fiecare are propriul stil și face floricele după propria imaginație, ca și orice alt lucru – de exemplu: în pictură fiecare om are propria imaginație și stil, în fotografie, în sculptură, în bucătărie și în orice altceva…… 😉 ).

IMG_20151022_145559 copy IMG_20151022_145735 copy IMG_20151205_151551 copy IMG_20151206_145859 copy copy

Lasă un răspuns

