Skip to content
18/12/2015 / Giulia's world by Dima Ioana

Garnitură de cartofi cu orez și conopidă

Dacă e tot vineri, azi vă recomand garnitură de cartofi cu orez și conopidă 🙂 .

Ingrediente:  

o conopidă

cartofi

orez

curcuma (turmenic)

boia

sos de soia

 ♦ 3 căței de usturoi

ulei de măsline

sare

piper

1 morcov

semințe de in

oregano

Preparare:

Într-o tavă se pune hârtia de copt și un pic de ulei de măsline.

Cartofii îi fierbem un pic separat, în apă cu sare, după care se taie cubulețe și se pun în tavă, iar peste se pune un pic de ulei măsline și oregano.

Apoi se adaugă și conopida care înainte am spălat-o bine și am tăiat-o feliuțe peste care am pus un pic de ulei de măsline, boia, piper, sos de soia, curcuma, usturoi. După care le-am pus la cuptor.

Între timp am călit o ceapă cu un morcov tăiat cubulețe peste care am pus orezul, un pic de apă și sare, că să fiarbă. Iar după ce a fiert orezul cu morcovul, am adăugat câteva semințe de in.

Și acesta este rezultatul 🙂

Iar ca desert merg câteva castane prăjite 😉

Vă doresc poftă bună! :*

IMG_20151211_175834IMG_20151211_135052

Lasă un răspuns

